ن ک س ت

بارگذاری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

img
img
طراحی ، مارک تجاری

معرفی پروژه ها
نمای کلی

طراحی یک محصول دیجیتال و پروژه برندسازی شامل چندین مرحله کلیدی و ملاحظات برای ایجاد یک تجربه کاربر موفق و منسجم است.در زیر
نمای کلی از جزئیات پروژه و مراحل معمولی درگیر

آغاز پروژه

  • دامنه ، اهداف و اهداف پروژه را تعریف کنید
  • مخاطبان هدف و تحقیقات بازار را شناسایی کنید.
  • بودجه ، جدول زمانی و منابع موجود را تعیین کنید.

آغاز پروژه

  • برای درک نیازها و ترجیحات مخاطب هدف ، تحقیقات کاربر را انجام دهید
  • رقبا و روندهای صنعت را تجزیه و تحلیل کنید.
  • برای راهنمایی تصمیمات طراحی ، شخصیت های کاربر و سفرهای کاربر ایجاد کنید.

اطلاعات پروژه

  • مشتریان مارون
  • دسته طراحی و توسعه
  • تاریخ اکتبر ، 1403
  • مکان نیویورک
  • مدت زمان 1 ماه
img
img

نام تجاری

  • هویت برند ، از جمله آرم ، رنگ ها ، تایپوگرافی ها و دستورالعمل های برند را توسعه داده یا اصلاح کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که مارک ارزش و پیام رسانی محصول را منعکس می کند

طراحی تجربه کاربر :

در طول پروژه ، ارتباطات و همکاری مؤثر بین اعضای تیم پروژه ، از جمله طراحان ، توسعه دهندگان ، بازاریابان و ذینفعان ، برای موفقیت آن بسیار مهم است.بررسی های منظم و حلقه های بازخورد باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که محصول دیجیتال و مارک تجاری با اهداف و اهداف پروژه همسو هستند.

  • برای تجسم چیدمان و عملکرد محصول ، سیم و نمونه های اولیه ایجاد کنید
  • رابط کاربری را بر اساس ، شامل هویت برند طراحی کنید.
  • آزمایش قابلیت استفاده را برای اصلاح طراحی و جریان کاربر انجام دهید
img گالری کار

پروژه های برجسته را کاوش کنید