پشتیبانی
هدف اصلی ما اطمینان از رضایت مشتری با پرداختن به سوالات ، حل مسائل و ارائه کمک است و از تمام توانمان برای ارائه پشتیبانی قوی استفاده میکنیم.
بیشتر بخوانیدمستندات آنلاین
ما مستندات آنلاین را به عنوان منبع برای کاربران ارائه می دهیم و با نصب ، پیکربندی در جنبه های مختلف محصول کمک می کنیم
بیشتر بخوانیدتغییرات لاگ
توسعه دهندگان ، کاربران و سایر ذینفعان برای ردیابی به روزرسانی ها ، رفع اشکال ، ویژگی های جدید ، پیشرفت ها و هرگونه تغییر در محصول به مرور زمان در تغییرات لاگ اضافه می شوند
بیشتر بخوانیدچه چیزی می گیرم؟
تمام پرونده های اچ تی ام ال ، پرونده های سی اس اس ، پرونده های جی اس ، مستندات ، قابل اعتماد سیستم پشتیبانی فنی ، به روزرسانی تمام مدت قالب ، مستندات قالب
اجازه نامه عادی چیست؟
با این اجازه نامه قالب دا ک کیور قابل استفاده توسط یک نفر، در یک پروژه است
آیا شش ماه پشتیبانی بیشتر ضروریست؟
در صورتی که نیاز به راهنمایی در مدت زمان بیشتری دارید
پشتیبانی به چه صورتی انجام میشود؟
پشتیبانی از طریق تیکت امکان پذیر است